Nog een week te gaan.

20 juli 2017 - Almelo, Nederland

Nog precies een week en het het feest kan beginnen!

Ikzelf ben druk bezig met het afronden van mijn laatste werkzaamheden Volgende week dinsdag nog mijn laatste (werk)afspraak en dan ben ik vrij.

Sanne heeft al vrij van school en is aan het acclimatiseren na een druk laatste kwartiel op school.

De meeste voorbereidingen hebben wij al getroffen. Zo'n beetje alles wat nog aangeschaft moest worden is de afgelopen maanden geregeld. Zelfs onze nieuwe wandelschoenen hebben wij al ingelopen. De komende dagen alles zo'n beetje bij elkaar pakken voor de reis.

De reisbescheiden van Jan Doets zijn inmiddels ontvangen en inderdaad vrij compleet. Wel fijn dat wij zo'n geheel verzorgde reis geboekt hebben. Dat voorkomt veel stress en regelwerk.

Wij hebben allebei heel veel zin in onze vakantie in Amerika en kijken hier erg naar uit.

Voor de thuisblijvers: Sanne en ik streven ernaar dagelijks een update op onze reislog te zetten aan het eind van elke dag. Wanneer wij lekker in onze hotelkamer zitten en nagenieten van de ongetwijfeld leuke dag. Dit zal wel even wennen zijn, want een super snelle glasvezelverbinding zoals thuis zullen wij onderweg waarschijnlijk niet aantreffen.

1. Rob:
    20 juli 2017
    Wat leuk dat jullie zo'n reisblog gaan bijhouden (of althans dat proberen... afhankelijk van de internetsnelheid in Trump-USA)! Ik ben benieuwd naar alle verhalen en foto's! Heel veel plezier alvast toegewenst!