Dag 0: Vertrek naar van de Valk Schiphol

27 juli 2017 - Schiphol, Nederland

Eindelijk is het dan zover! Na bijna 3 jaar planning en hard sparen gaan wij vandaag vertrekken.

Nou ja, morgen begint het pas eigenlijk echt; want dan vliegen wij naar Amerika. Naar New York om precies te zijn.

Vandaag de allerlaatste zaken geregeld. Waaronder het roadbook afgemaakt, alle fototoestellen, videocamera en andere apparatuur verzameld met alle opladers. Na het inpakken was mijn koffer net op de grens, 23 kg. Om geen risico te nemen er toch nog een aantal zaken uitgehaald.

Sanne en ik zijn laat in de middag vertrokken, met een goed humeur en heel veel zin in een geweldige vakantie in Amerika.

De autorit verliep voorspoedig tot vlak bij Schiphol. Aangezien alle (?) snelwegen veranderd zijn, kon zelfs onze up-to-date Garmin het niet bijbenen en hebben wij puur op richtingsgevoel van de Valk Schiphol gevonden.

Na het inchecken lekker wat gegeten in het restaurant. Het heeft ons prima gesmaakt. Daarna terug naar de hotelkamer en dit blog schrijven.

Als dit klaar is, dan lekker op tijd het bed in en morgen vroeg op. Wij nemen de shuttle van 6:40 uur naar Schiphol. Voor die tijd willen wij nog een typisch en lekker ontbijtje nemen.